Další rána občanským svobodám

Hledači Covidu odešli s nepořízenou
Vědci v tomto týdnu zjišťovali, zda se v olomoucké Galerii Šantovka nemůže šířit epidemie koronaviru SARS-CoV-2. Odebrali více než pět desítek vzorků ze vzduchu a nejvíce frekventovaných míst. Při laboratorní analýze nezjistili ani jeden pozitivní výsledek.
Vzorky odebrali například na madlech eskalátorů, ovládacích tlačítkách výtahů, klikách od kabin WC či ovládacích prvcích výdejových automatů parkovacích lístků. V místech, kde se dělaly stěry, neprováděli pracovníci úklidu celý den dezinfekci.
Zvláštní pozornost věnovali hojně navštěvovanému supermarketu Albert, kde byl proveden stěry z madel nákupních vozíků, rukojetí košíků, tlačítek samoobslužných pokladen a z rukou pokladních.
"Výsledky šetření objektivně prokázaly, že naše obchodní centrum je bezpečné. S bezdůvodným pokračováním restrikcí v rozporu s vědeckými důkazy nemůžeme souhlasit," komentoval situaci ředitel Galerie Šantovka Petr Navrátil.
Zdroj: https://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/oc-santovka-olomouc-koronavirus-2021.html
Pro uctívače falešného Covidu je toto těžká rána, kterou jaksi nemohou rozdýchat. Proto si raději nasadí dvě roušky nebo respirátor. Zřejmě mají potom pocit lepšího nadechnutí.
Cenzoři se pochlapili
Za šokující a neuvěřitelný má školský náměstek libereckého primátora Ivan Langr postup státu po uzavření škol. Jak tvrdí, v Libereckém kraji školy rozhodně ohnisky nebyly, navíc od státu dosud nedostal žádná data. O srovnávací celostátní data požádal stát v den uzavření základních škol, dodnes je ovšem nemá. Údajně Ministerstvo zdravotnictví České republiky a Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy předloží konkrétní statistiku růstu počtu nakažených dětí v každém ze čtrnácti českých krajů vždy v týdenních cyklech. Nakonec "Prý k tomu nemají jako instituce oprávnění."
Tak se ptáme, proč nechtějí tyto data vydat? Nejspíše protože nejsou v souladu s restrikcemi, které vládní patlalové nařizují. Při zveřejnění skutečných výsledků by zřejmě byli nuceni přiznat pravdu a jejich manipulace by se ocitla na tenkém ledu.
OSN varuje
Opatření, přijímána pod záminkou potlačení šíření nemoci v mnoha zemích představují nástroj k omezování lidských práv, upevňování autoritářské moci a umlčování "nepohodlných", varuje OSN.
Generální tajemník OSN António Gutteres současný stav ve světě nazývá "pandemií porušování lidských práv". Jeho slova opřená o data výzkumných organizací poukazují na fakt, že po celém světě pod záminkou boje s koronavirem po celý rok docházelo k zásahům proti opozičním aktivistům a obráncům lidských práv, zvýšily se útoky na novináře, snahy o omezení svobody projevu, cenzura médií, zavedení invazivních sledovacích aplikací a extrémních dohlížecích opatření.
- Vláda používá pandemii k ospravedlnění narušování svobody projevu a pokojného shromažďování
- Vláda používá covidová opatření ke svévolnému zadržování občanů, stíhání a jejich pokutování nebo trestnímu stíhání
- Vláda používá policii k potlačování demonstrací, k buzeraci a sledování slušných občanů
Protipandemický zákon nebo paskvil diktatury?
§ 2
Mimořádná opatření Ministerstva zdravotnictví
(1) Ministerstvo zdravotnictví (dále jen "ministerstvo") může za účelem likvidace
epidemie COVID-19 nebo nebezpečí jejího opětovného vzniku nařídit mimořádné
opatření s celostátní působností.
Formulace, nebezpečí jejího opětovného vzniku, je závádějící a umožňuje omezení kdykoli se komu zachce.
Co to znamená?
a) omezení veřejné dopravy nebo stanovení podmínek jejího provozování,
b) omezení činnosti obchodní nebo výrobní provozovny nebo provozu obchodního centra nebo stanovení podmínek pro jejich provoz,
c) omezení provozování holičství, kadeřnictví, pedikúry, manikúry nebo solária, poskytování kosmetických, masérských, regeneračních nebo rekondičních 2 služeb nebo provozování živnosti, při níž je porušována integrita kůže, nebo stanovení podmínek jejich provozování nebo poskytování,
d) omezení provozování přírodního nebo umělého koupaliště nebo sauny nebo stanovení podmínek pro jejich provoz,
e) zákaz nebo omezení konání veřejných nebo soukromých akcí, při nichž dochází ke kumulaci osob na jednom místě, nebo stanovení podmínek jejich konání snižujících riziko přenosu onemocnění COVID-19, včetně stanovení maximálního počtu fyzických osob, které se jich mohou účastnit; zákaz nelze vztáhnout na schůze, zasedání a podobné akce ústavních orgánů, orgánů veřejné moci, soudů a jiných veřejných nebo soukromých osob, které se konají na základě zákona, a shromáždění podle zákona o právu shromažďovacím,
f) omezení výuky nebo jiného provozu vysoké školy nebo stanovení podmínek pro výuku nebo jiný provoz vysoké školy,
g) příkaz poskytovatelům zdravotních služeb vyčlenit věcné, technické nebo personální kapacity ve zdravotnických zařízeních,
h) zákaz nebo omezení návštěv ve zdravotnických zařízeních, zařízeních sociálních služeb nebo ve věznicích,
i) příkaz používat ochranné, mycí, čistící nebo dezinfekční prostředky a další protiepidemická opatření,
j) příkaz poskytovatelům zdravotních služeb nebo poskytovatelům sociálních služeb v týdenním stacionáři, domově pro osoby se zdravotním postižením, domově pro seniory nebo domově se zvláštním režimem poskytnout ministerstvu informace z jejich činnosti za účelem nastavení protiepidemických opatření,
k) omezení provozu dotčených prvků kritické infrastruktury a stanovení pravidel
pro zajištění jejich provozu.
Sankce a pokuty
§ 8
Přestupky
(1) Přestupku se dopustí ten, kdo nedodrží mimořádné opatření podle § 2.
(2) Za přestupek podle odstavce 1 lze uložit pokutu do
a) 3 000 000 Kč, jde-li o nedodržení mimořádného opatření podle § 2 odst. 2 písm. a) až g) nebo i), pokud k nedodržení mimořádného opatření podle § 2 odst. 2 písm. i) došlo při poskytování zdravotních nebo sociálních služeb,
b) 100 000 Kč, jde-li o nedodržení mimořádného opatření podle § 2 odst. 2 písm. i) v jiných případech než uvedených v písmenu a), nebo c) 50 000 Kč, jde-li o nedodržení mimořádného opatření podle § 2 odst. 2 písm. h) nebo j).
(3) Je-li přestupek podle odstavce 2 písm. a) spáchán opakovaně po nabytí právní
moci rozhodnutí o stejném přestupku, uloží se pokuta do 4 000 000 Kč.
Touto pokutou Vás mohou doživotně zničit, zkonfiskovat majetek, prostě Vás znárodnit. Komunisté by záviděli.
Postup podle zákona o ochraně veřejného zdraví však tímto zákonem není vyloučen, to
znamená, že mimořádná opatření budou nadále vydávána i podle zákona o ochraně
veřejného zdraví, a to podle toho, co bude třeba mimořádným opatřením regulovat.
Takže dvojí bič na slušného občana.

Hamáčkovy lži
Podle šéfa Ústředního krizového štábu Jana Hamáčka (42) by ke zpomalení epidemie mohlo pomoci plošné nařízení pro celou Českou republiku. "Situace je nejhorší v historii".
Podle šéfa Ústředního krizového štábu Jana Hamáčka (42) by ke zpomalení epidemie mohlo pomoci plošné nařízení pro celou Českou republiku. "Situace je nejhorší v historii.
Podle ministra vnitra a šéfa Ústředního krizového štábu Jana Hamáčka se Česká republika nachází v nejhorší fázi celé koronavirové krize. "Situace je nejhorší v historii. Čísla nakažených rostou, jdou nahoru čísla hospitalizovaných, ale hlavně jdou nahoru čísla lidí na JIP. Jednotky intenzivní péče máme už plné,"
"Je třeba si říct, co je totální lockdown. To znamená omezit pohyb a setkávání lidí na naprosté minimum. Musí ale fungovat zdravotnictví, sociální služby, potřebujeme něco jíst, musí fungovat hromadná doprava... Ale co je potřeba říct, že současná protiepidemická nařízení jsou mnohem mírnější než ta, co platila na jaře. Právě na jaře jsme tu epidemii zachytili a teď se v tom plácáme. Nejhorší, co by mohlo nastat, tak by bylo nějaké další rozvolňování.
A toto je skutečnost - klesající počet hospitalizovaných

Co nám přinášejí vládní restrikce?infekční odpad v přírodní rezervaci
